8 головних бьюти-трендів 2018 року

Чорна підводка

Один з головних трендів в макіяжі – чорна підводка для очей. Без неї не обходиться жоден показ, і тому візажисти грають з чорною підводкою як тільки можливо. На показах можна знайти як класичні котячі стрілки, так і сміливу графіку на кшталт одних тільки кінчиків стрілок, як з показу Lanvin, або точок ні нижній повіці, як на Fendi.

Кольорові пасма

Яскраві накладні пасма, як на торішньому осінньо-зимовому показі Versace, залишаються популярні і в цьому році. Наприклад, стилісти Fendi закріпили на волоссі моделей косі накладні чубчики в синіх і бірюзових відтінках. Цей прийом дозволить міняти образ без перманентного фарбування.

Спрощений догляд

У той час як під впливом Кореї з”являються нові б”юті-засоби на зразок ампул і нічних масок, що закликають до багатоступеневого догляду, багато виробників продовжують робити ставку на спрощений догляд. Тобто використання засобів 3-в-1. Основна різниця – рецептура. Наприклад, одна емульсія може одночасно бути праймером, денним і нічним кремом, а маска може бути ще і кремом. Наприклад, у Clinique є лінійка Pep-Start, де практично всі засоби запрограмовані на багато, а остання новинка Helena Rubinstein поєднує в собі функції денного крему і нічної маски.

Блиск для губ

На кожному другому весняно-літньому показі можна було бачити природний макіяж з використанням блиску для губ. Чим його більше, тим краще. В ідеалі блиск повинен бути прозорим, але вітається і легкий напівпрозорий відтінок. Ідеї можна подивитися на показах Giambattista Valli, Balmain і Valentino, а на показі Celine блиск був не тільки на губах, але і на повіках. Наприклад, на шоу Marc Jacobs Діана Кендал освіжила прозорим блиском важкий макіяж очей з громіздкими стрілками.

Макіяж нижньої повіки

В англійській мові цей тренд виходить більш простим – underliner, що означає підведення нижньої повіки. На показах можна знайти безліч ідей – підводка лайнером або олівцем, створення ефекту градієнта або використання Гліттера. Приклади тому – образ з показу Roberta Einer, де очі моделей підведені зеленим олівцем, або макіяж Ralph & Russo з срібним лайнером по нижній повіці і в куточках очей.

Інклюзивна косметика

Одна з найбільш обговорюваних тенденцій в світі б”юті, яка зародилася в середині 2017 року. У центрі уваги – марки, що випускають тональні засоби для всіх кольорів шкіри, тим самим зробивши основний акцент на любові і повазі до людей різних рас. Головними героями цього тренду стали марка Ріанни Fenty Beauty, в палітрі якої 40 відтінків тонального крему, і марка Кайлі Дженнер Kylie Cosmetics, випустивши консилер в 30 відтінках.